divendres, 17 de juny del 2011

2ª Marató de Muntanya de l'Ardenya

INFORMACIÓ GENERAL

Presentació:

L’Associació Esportiva Matxacuca de Santa Cristina d’Aro, organitza per aquest proper dia 10 de Desembre la 2a Marató de Muntanya de l’Ardenya, un recorregut se'ns dubte ple d'història, racons de singular bellesa i natura al 100%. La cursa inclou tres recorreguts i distancies diferents, 10k, 21k i 42k, aproximadament:
· Marató de Muntanya de l’Ardenya 42 Km
· Mitja Marató de l’Ardenya 21 Km
· Cursa Popular 10 Km

Lloc: Santa Cristina d’Aro, Girona.
Data: 10 de Desembre de 2010.

Horaris:
Divendres 9
Recollida de pitralls: 18-20 h
Briefing: 20 h

Dissabte 10 / Atenció, nous horaris!
Lliurament pitralls:  a partir de les 7:00 h i fins a mitja hora abans de la sortida de la cursa
Reunió informativa Marató: 8:00 h
Sortida Marató: 8:30 h
Reunió informativa Mitja Marató: 9:15h
Sortida Mitja Marató: 9:30 h
Reunió informativa Cursa Popular: 9:45 h
Sortida Cursa Popular: 10:00h

Entrega de Premis: 13:00h al Pavelló Poliesportiu

Recorreguts
Hi hauran tres recorreguts:

10k:
Distància: 10,600 Km
Desnivell: + 206 metres
Desnivell acumulat: 412 metres
Sostre de la cursa: 154 metres
Punt mes baix: 37 metres
El temps màxim per fer aquest recorregut es de 2 hores.

21k:
Distància: 21,680 Km
Desnivell: + 600 metres
Desnivell acumulat: 1200 metres
Sostre de la cursa: 371 metres
Punt mes baix: 37 metres
El temps màxim per fer aquest recorregut es de 4 hores.

42k:
Distància: 44,120 Km
Desnivell: + 1,821 metres
Desnivell acumulat: 3,624 metres
Sostre de la cursa: 450 metres
Punt mes baix: 37 metres
El temps màxim per fer aquest recorregut es de 8 hores.
Per mes informació consulteu les fitxes de recorreguts.

Serveis:
Dutxes i vestidors a la zona esportiva.
Servei de massatge a l'arribada oferit per Kinesi.
Esmortzar a l’arribada.
Obsequis per tots els participants.
Premis per als guanyadors de 21k i 42 k.

Llicències federatives:
Per prendre part a qualsevol de les tres curses cal que els participants estiguin en possessió de la llicencia anual apta per la competició expedida per la FEEC, la FEDME, la Federació de triatló, la Federació d’Orientació, o d’altres federacions estrangeres adherides a la UIAA (Unió Internacional d’Associacions d’Alpinisme) i a la FSA (Federació Internacional d’Esports d’Alçada).
També podran prendre part els posseïdors de la tarja temporal de la FEEC que es tramita el mateix dia de la cursa a un preu de 5€ més.
A la recollida del dorsal es imprescindible presentar la Llicència FEDME,
FEEC o altres.

Reglament:
· L'organització disposarà d'un recorregut alternatiu en cas de no poder utilitzar per algun motiu l'actual.
· Si algú abandona és obligatori avisar al control més proper o als components de l'organització.
· L'organització podrà demanar, si ho creu necessari, un material mínim com malles, guants i jaqueta paravent.
· Serà motiu de desqualificació:
o No passar per tots els controls de pas.
o Rebre ajuda externa fora dels espais autoritzats (avituallaments).
o No realitzar tot el recorregut a peu marcat per l'organització
o Superar els límits de temps marcats per l'organització. No complir amb els horaris establerts.
o Embrutar o degradar l'itinerari i la muntanya en general.
o No portar el dorsal en la part davantera de la roba i en un lloc de fàcil visualització.
o No prestar auxili a qualsevol participant que pugui patir algun tipus d'accident.
· Recordeu que es tracta d'activitats que tenen recorreguts per paratges de bellesa extraordinària. Sigueu respectuosos amb l'entorn, tots ho agrairem.
· Les inscripcions es podran realitzar, a partir del 1 d'Octubre, fins el 8 de Desembre o fins arribar al límit de 500 participants. L'organització admetrà inscripcions durant el mateix dissabte dia 10 de Desembre, sempre que hi hagi places disponibles i es pagui un recàrrec de 5 €.
· Les dades personals de cada corredor seran tractades amb la màxima confidencialitat i només seran utilitzades per l'organització de la cursa per enviar informació al corredor.
· Inscriure's implica l'acceptació d'aquest reglament.

Inscripcions:
Limitades a 500 places.
Inscripcions a partir de l’1 d’Octubre i fins el 8 de Desembre.
L'organització admetrà inscripcions el mateix dia de la competició si queden
places disponibles, però s’afegirà un recàrrec de 5 €.
Les inscripcions es poden fer de dues formes:
· On-line, a través de la pàgina web: www.matxacuca.cat
· Presencialment a la Oficina de Turisme de Santa Cristina d’Aro

Preus:
Cursa Popular: 10 €
Mitja Marató federats: 15 €
Mitja Marató no federats: 20 €
Marató federats: 20 €
Marató no federats: 25 €

Classificacions, premis i obsequis:
Obsequi per a tothom i sorteig de material.
Trofeu als 3 primers classificats de cada categoria.
Sorteig de material.

2 comentaris:

  1. Com ho teniu per arreglar els enllaços per veure els perfils, encara que siguin els del 2010, per fer-nos-en una idea.

    Felicitats per la organització del Terra d'Indiketes, en el meu cas vaig participar a Sa Guilla.

    ResponElimina
  2. El año pasado acabasteis conmigo, pero este año acabe con vosotros je je je pedazo de carrera y sobre todo pedazo de organización, voy a por la 2 de 2

    ResponElimina